Mokymosi tarnaujant (MT) projektų pristatymas

Birželio 6 d. 5–8 klasių mokiniai pristatė mokymosi tarnaujant projektus.

     Mokymasis tarnaujant  – tai mokymo metodas, kai mokiniai mokosi ir tobulėja aktyviai dalyvaudami socialinėje savanoriškoje veikloje.

     Jau kovo mėnesį per Socialinio ir emocinio ugdymo pamokas klasių vadovai su mokiniais pradeda planuoti ilgalaikius projektus – analizuoja bendruomenės poreikius, renkasi projektą/us, planuoja veiklas, numato, kas padėtų jas įgyvendinti (mokytojai, tėvai, socialiniai partneriai). Visose veiklose mokiniai yra pagrindiniai dalyviai, o mokytojai tik moderatoriai.

     Viena iš projekto dalių yra įgyvendintos iniciatyvos pristatymas mokyklos bendruomenei, refleksija.

     Šiemet buvo pristatyti 32 projektai. Vienos klasės rinkosi įgyvendinti vieną didelį klasės projektą, kiti pagal savo pomėgius, gebėjimus įgyvendino kelis skirtingus.

 

Penktokai pirmąkart startavo Mokymosi tarnaujant projekte ir startas buvo labai sėkmingas.

·       5 a klasė  – ,,Mokomieji-pramoginiai Kahoot‘ai 1a klasėje; ,,Gera nuotaika mokytojui“;

,,SEU valandėlė 1b klasėje „Emocijos“; ,,Mokomieji plakatai pirmų klasių mokinukams“;

,,Komandinis žaidimas „Surask“ 1a klasėje“; ,,Guolių siuvimas katinėlių prieglaudai“.

·       5 b klasė

Spektaklis ,,Raudonkepuraitė“ darželio vaikams ir 1 c klasės mokiniams.

·       5 c klasė – „ Žemė – mūsų namai“; „ Dalinamės džiaugsmu“.

·       5 d klasė – „Draugystės karalystė“.

Šeštokai ir septintokai šiais metais jau turėjo patirties.

·       6 a klasė –,,Pagalba Ukrainai  –  maskuojamųjų tinklų pynimas“.

·       6 b klasė   – „ Šiukšlių dėžės“; „ Piešinys mokyklai;  „Linksmai su antrokais“.

·       6 c klasė – „ Šeimos šventė“.

·       6 d klasės – „ Pasivaikščiojimai po Barboros mokyklą“.

·       6 e klasė – „Gyvūnų prieglaudos Vilniuje“.

·       7 a klasė – „ Draugystė su trečiokais“; ,,Pagalba gyvūnų prieglaudoje ,,Tautmilės globa“.

·       7 b klasė – ,,Mažieji Barboros stebuklai“.

·       7 c klasė   – „ Pagalba techniniam personalui“;  „ 4-okų skaitymo pertraukėlių organizavimas“;  „ Už švarų mikrorajoną; „ Pagalba gyvūnų prieglaudai“.

·       7 d klasė – „ Pagalba mūsų mokyklos mokiniams“.

·       7 e klasė – „ Padėkim draugui“ (Veiklos 4 b kl.).

Aštuntokams tai paskutiniai projektai mūsų Progimnazijoje.

·       8 a klasė – „ Draugystės įgūdžių ir komandiškumo tobulinimas 4 a kl.“

·       8 b klasė – „ Kelionė po mokyklą“. Reklama.

·       8 c klasė – „ Ketvirtokai greit taps penktokais“

·       8 d klasė – „ Laisvalaikis kitaip su 8D“. (Pamokėlės 1 a, 1 b ir 2 a kl.);  „Pasijuskime mokytojomis“ (Nestandartinės pamokos 5 a kl.)

 

     Kelios aštuntokų mintys, ar šie projektai buvo naudingi kitiems ir kokios patirties įgijo patys: ,,Manome, kad ketvirtų klasių mokiniai išeis į penktą klasę susipažinę su būsimais mokytojais bei bus ramesni ir labiau pasitikės savimi.“

,,Mes patys prisiminėme, koks jausmas palikti pradines klases ir iškeliauti į vyresniokų pasaulį. Taip pat įgavome patirties bendraudami su jaunesniais mūsų mokyklos mokiniais.“

,,Mes tikime, kad ateityje šis projektinis darbas padės mums augti bendruomenėje“.

 

     Džiaugiamės, kad projektinėje veikloje dalyvavo visos 5-8 klasės. 

Autorius:
Aušra Kovalkovienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas