Specialiosiomis pedagogėmis progimnazijoje dirba
Kuruojamos 5-8 klasės
Kab. Nr. 306
Darbo laikas
Darbo diena |
Darbo valandos |
Pietų pertrauka |
Kontaktinės valandos | Nekontaktinės valandos |
Pirmadienis |
07.30 – 17.30 |
11.30 – 12.00 |
08.00 – 09.50 10.50 – 11.30 12.00 – 14.30 |
07.30 – 08.00 09.50 – 10.50 14.30 – 17.30 |
Antradienis |
07.30 – 17.30 |
11.30 – 12.00 |
08.00 – 11.30 12.00 – 14.30 |
07.30 – 08.00 14.30 – 17.30 |
Trečiadienis |
07.30 – 17.30 |
11.30 – 12.00 |
08.00 – 11.30 12.00 – 15.00 |
07.30 – 08.00 15.00 – 17.30 |
Ketvirtadienis |
07.30 – 17.30 |
11.30 – 12.00 |
08.50 – 11.30 12.00 – 14.20 |
07.30 – 08.50 14.20 – 17.30 |
Penktadienis | 07.30 – 14.30 |
|
07.30 – 14.30 |
Kontaktai
Mobilusis +370 623 70314
Kuruojamos 1-4 klasės
Kab. Nr. 123
Darbo laikas
Darbo diena |
Darbo valandos |
Pietų pertrauka | Kontaktinės valandos |
Nekontaktinės valandos |
Pirmadienis |
07.30 – 17.30 |
11.40 – 12.10 | 08.00 – 11.40 12.10 – 14.15 |
07.30 – 08.00 14.15 – 17.30 |
Antradienis |
07.30 – 17.30 |
11.40 – 12.10 | 08.00 – 11.40 12.10 – 14.30 |
07.30 – 08.00 14.30 – 17.30 |
Trečiadienis |
07.30 – 17.30 |
07.30 – 17.30 |
||
Ketvirtadienis |
07.30 – 17.30 |
11.40 – 12.10 | 08.00 – 11.40 12.10 – 15.00 |
07.30 – 08.00 15.00 – 17.30 |
Penktadienis |
07.30 – 15.30 |
11.40 – 12.10 | 08.00 – 11.40 12.10 – 12.45 |
12.45 – 14.30 |
Kontaktai
Kuruojamos 1-8 klasės
Kab. Nr. 206
Darbo laikas
Darbo diena |
Darbo valandos |
Pietų pertrauka |
Kontaktinės valandos | Nekontaktinės valandos |
Pirmadienis |
07.30 – 19.00 |
10.30 – 11.00 |
specialiosios pamokos 09.00 – 10.00 12.00 – 13.00 logopedinės pratybos 11.00 – 12.00 13.00 – 16.00 |
07.30 – 09.00 10.00 – 10.30 16.00 – 19.00 |
Antradienis |
07.30 – 19.00 |
11.30 – 12.00 |
specialiosios pamokos 09.00 – 11.00 12.00 – 13.00 logopedinės pratybos 11.00 – 11.30 13.00 – 17.30 |
07.30 – 09.00 17.30 – 19.00 |
Trečiadienis |
7.30 – 19.00 |
12.00 – 12.30 |
specialiosios pamokos 09.00 – 11.00 logopedinės pratybos 11.00 – 12.00 12.30 – 17.30 |
07.30 – 09.00 17.30 – 19.00 |
Ketvirtadienis |
07.30 – 18.30 |
12.00 – 12.30 |
specialiosios pamokos 09.00 – 11.00 logopedinės pratybos 11.00 – 12.00 12.30 – 15.30 |
07.30 – 09.00 15.30 – 18.30 |
Penktadienis | 7.00 – 18.30 | 12.00 – 12.30 |
7.00 – 18.30 |
*Kontaktinės valandos – laikas, per kurį logopedė tiesiogiai dirba su mokiniais, turinčiais kalbėjimo ir kalbos sutrikimų, atlieka mokinių kalbos tyrimą bei įvertinimą;
**Nekontaktinės valandos – laikas, skirtas netiesioginiam darbui su mokiniais: darbų planavimui, programų rengimui, pasirengimui pratyboms, darbui mokyklos Vaiko gerovės komisijoje, mokinių tėvų (globėjų), pedagogų konsultavimui mokinių kalbos ugdymo klausimais.
Informacija
Specialiosios pedagoginės pagalbos tikslas – užtikrinti specialiųjų poreikių turinčio mokinio ugdymo(si) veiksmingumą.
Įvertinimas, problemos nustatymas
- Atlieka mokinių pedagoginį vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms;
- Nustato mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius;
- Vertina specialiųjų ugdymosi poreikių turinčio mokinio pažangą.
Specialiosios pedagogės pagalbos teikimas
- Padeda specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams įsisavinti dalyko programą, užpildyti jų programinių žinių spragas (su mokiniu dirbama pamokų metu, specialiojo pedagogo kabinete);
- Atsižvelgdama į kiekvieno mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus, lavina jo gebėjimus, sutrikusias funkcijas.
Darbas mokyklos vaiko gerovės komisijoje
- Ruošia dokumentus Vaiko gerovės komisijai;
- Ruošia dokumentus siunčiant mokinius nuodugniam ištyrimui į Pedagoginę psichologinę tarnybą.
Mokyklos bendruomenės narių konsultavimas, švietimas
- Konsultuoja mokinių tėvus, vaikų ugdymo ir specialiųjų poreikių tenkinimo klausimais;
- Konsultuoja mokytojus, mokinių specialiųjų poreikių tenkinimo klausimais, pataria, kaip pritaikyti mokomąją medžiagą ir metodines priemones, pritaikyti ir/ar individualizuoti bendrąsias programas;
- Šviečia mokyklos bendruomenę specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
Kita veikla
- Rengia specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo procese naudojamas specialiąsias mokymo priemones;
- Pildo teisės aktuose nustatytus specialiojo pedagogo veiklos dokumentus.
Tėvai gali kreiptis į specialiąją pedagogę, jei:
- vaikas užmiršta, kas užduota, nuolat pamiršta ką nors atsinešti;
- vaikui sunku nusiteikti darbui, planuoti veiklą;
- patiria sunkumų skaitydamas, rašydamas keičia, praleidžia raides;
- sunkiai įsimena, įsisavina mokomąją medžiagą.
Mokytojai gali kreiptis į specialiąją pedagogę, jei:
- iškyla mokinio ugdymo sunkumų ir (ar) mokinio pasiekimai neatitinka bendrosiose programose numatyto patenkinamo pasiekimų lygio;
- reikia pagalbos pritaikant bendrąsias programas, individualizuojant programas, parenkant mokiniams mokymo medžiagą, mokymo būdus ir metodus ir mokymo priemones;
- iškilo kitų klausimų dėl specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo.