PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti progimnazijoje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialinėmis pedagogėmis progimnazijoje dirba
Kuruojamos 1-4 klasės
Kab. Nr. 109
Darbo laikas
Darbo diena |
Darbo valandos |
Pietų pertrauka |
Kontaktinės valandos |
Nekontaktinės valandos |
Pirmadienis |
08.00 – 15.30 |
12.00 – 12.30 |
09.00 – 12.00 12.30 – 15.00 |
08.00 – 09.00 |
Antradienis |
08.00 – 15.30 |
12.00 – 12.30 |
08.30 – 12.00 12.30 – 14.30 |
14.30 – 15.30 |
Trečiadienis |
08.00 – 15.30 |
12.00 – 12.30 |
08.30 – 11.00 12.30 – 14.30 |
11.00 – 12.00 |
Ketvirtadienis |
08.00 – 18.00 |
12.00 – 12.30 |
08.00 – 12.00 12.30 – 14.30 |
14.30 – 18.00 |
Penktadienis | 08.00 – 14.30 |
|
08.00 – 14.30 |
Kontaktai
Mobilusis +370 698 72413
Informacija
Socialinio pedagogo veiklos turinys
- Dirba su asmeniu (individualus darbas) – vaiku, tėvais ar teisėtais vaiko atstovais, pedagogais ir kitais švietimo įstaigoje dirbančiais specialistais;
- Vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais, vaikams kylančiais sunkumais (pvz.: mokymosi sunkumai, elgesio ar mokyklos lankymo problemos);
- Inicijuoja, organizuoja socialinius projektus bei vykdo prevencines programas;
- Kartu su klasės aukletojais, kitais ugdytojais padeda tėvams ar teisėtiems vaiko atstovams ugdyti vaiką, jo socialinius įgūdžius; suprasti jo socialinius ir psichologinius poreikius, jų tenkinimo svarbą, geriau suprasti vaiko, turinčio vystymosi sunkumų, poreikius, tėvų teises ir pareigas. Informuoja tėvus apie jų teisę gauti socialinę ir pedagoginę pagalbą;
- Bendradarbiauja su klasių auklėtojais, kitais pedagogais, specialistais, įstaigos administracija sprendžiant vaikų socialines-pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų; padeda jiems geriau suprasti, kaip vaikų socialinės problemos veikia jų elgesį, pažangumą, lankomumą; teikia siūlymus, kaip būtų galima gerinti socialinį-pedagoginį klimatą, sukurti jaukią, saugią darbo aplinką;
- Kartu su įstaigos personalu, visuomeninėmis organizacijomis ir socialiniais partneriais iš kitų institucijų atlieka šviečiamąjį-informacinį darbą. Nuolat palaiko ryšius su vietos bendruomene ir įvairiomis vyriausybinėmis ir nevyriausybinėmis įstaigomis, teikiančiomis socialinę, psichologinę, teisinę pagalbą;
- Tiria socialinės pedagoginės pagalbos poreikį; organizuoja ir koordinuoja socialinės-pedagoginės pagalbos teikimą ir vertina jos kokybę;
- Atstovauja ir gina vaikų teises švietimo įstaigoje, teisėsaugos ir kitose institucijose;
- Lanko vaikus jų namuose, jeigu klasės auklėtojas neturi tam galimybių.
Darbas mokyklos vaiko gerovės komisijoje
- Analizuoja vaikų ugdymosi poreikius, problemas ir jų priežastis, nustato švietimo pagalbos priemonių prioritetus, kryptis, teikimo formą;
- Nagrinėja mokinių nenoro lankyti mokyklą, mokyklos nelankymo, baimių eiti į Mokyklą, nesėkmingo mokymosi priežastis, imasi veiksmų, padedančių sugrąžinti vaikus į mokyklą ir sėkmingai mokytis;
- Analizuoja elgesio taisyklių pažeidimus, smurto, patyčių, žalingų įpročių, teisėtvarkos pažeidimų atvejus, sutartų tikslų dėl vaiko elgsenos gerinimo rezultatus, vaikui paskirtos minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės vykdymą; teikia rekomendacijas mokytojams dėl ugdymo metodų ir darbo organizavimo su vaikais, kurių elgesys yra nepageidaujamas;
- Konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus) vaikų ugdymo organizavimo, elgesio, mokyklos lankomumo, saugumo užtikrinimo ir kitais aktualiais klausimais;
- Teikia pasiūlymus Mokyklos direktoriui dėl socialinės paramos (maitinimo, aprūpinimo mokinio reikmenimis ir kt.) mokiniams teikimo.
Mokiniai ir jų tėvai gali kreiptis į socialinį pedagogą, jei
- mokykloje vaikas susiduria su mokymosi ar kitais sunkumais, kurių jis vienas ar kartu su tėvais nėra pajėgus išspręsti;
- kyla klausimų ar neaiškumų dėl nemokamo maitinimo mokykloje;
- mokykloje mokinys patiria patyčias ar fizinį smurtą;
- mokykloje vaikas turi mokymosi ir/ar elgesio problemų;
- reikalinga informacija apie įstaigas, teikiančias socialinę, psichologinę ar kitą pagalbą vaikui;
- siekiama efektyvesnio bendradarbiavimo su mokytojais, mokiniais ar kitų institucijų specialistais.
Mokytojai gali kreiptis į socialinę pedagogę, jei
- pastebi, kad mokinys turi mokymosi ir/ar elgesio problemų;
- reikalinga pagalba sprendžiant mokiniui ar mokinių grupei mokykloje iškilusias problema, sunkumus;
- mokiniui ar mokinių grupei reikalinga socialinė-pedagoginė pagalba;
- organizuojant ir įgyvendinant socialinius ir/ar prevencinius projektus.